Svar: At ligge på maven - 16 mdr.
2. oktober 2007
Alder:
16 mdr.
Kære Rikke
Nej det er ikke nødvendigt at du lægger din datter tilbage på ryggen med den alder hun har. Hvis hun sover godt på maven, så lad du hende endelig sove videre. Har hun brug for hjælp til at skifte stilling, så vil hun sandsynligvis give lyd fra sig og du vil kunne hjælpe hende, præcis som du fortæller.
Tak fordi du spørger til mig - jeg har det godt :o) Håber det går godt med jer alle og den voksende mave???
Rigtig god weekend.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske