Brev:
Madplan til min søn på 6 mdr.
2. oktober 2007
Alder:
6 mdr.
Madplan til min søn på 6 mdr.
Hej igen,
nu skal jeg igen.. da jeg er glad for at skrive til dig, du hjælper mig godt på vej..
Min søn vejer lidt over 10kg og 200gr og er 68 cm.. det med mma erstatning er faldet meget ned, han vil ikke have noget i flaske, kun når han sover el. lige er stået op, ellers går det meget på kop.
Hans mad plan ser nu sådan her ud:
kl. o7.00 ca. 100ml mma
kl 11 100ml mma
kl. 13.00 grød banan el havre samt ca 40ml mma i kop
kl. 16.00 frugt mos med vand i kop
ca. 20.00 grønsagsmos og frugt grød og kop af vand
kl. 24.00 for han ca. 160 til 180 mma
Han tager fint på af det han spiser, men jeg syntes alligevel han ikke han spiser nok, prøver at give han mere, men tager ikke imod det, låser munden el får kvalme af det
Mange hilser fra Mensure