Brev:
Skrigeture i forbindelse med søvn og putning
3. oktober 2007
Alder:
2 mdr.
Skrigeture i forbindelse med søvn og putning
Hej, hvad kan det her skyldes og hvad kan vi gøre anderledes?
Min søn på 11 uger skal vugges for at falde i søvn. Han bliver puttet i sin dyne, får sin sut og så sidder / går jeg og rokker med ham til han sover. Den sidste lille uges tid er han begyndt at græde og nogen gange ligefrem begynde at skrige i forbindelse hermed - især om aftenen, i går havde han en tur på 3-4 timer!
Jeg prøver at få ham til at falde i søvn når han har gabt et par gange. Synes ikke der går mere end maks 1 time før det er - har også prøvet at lade ham blive mere træt først, men synes det er det samme. Han græder som sagt også om dagen, når han bliver puttet til lur. Han sover i min favn (stadig...) hvis jeg går en tur med ham i slyngen falder han til ro uden problemer, men får ondt i ryggen af at gå med ham i den i mere end en time..
What to do, det er da ikke normalt? hvad kan der være galt?
Med venlig hilsen
Julia