Brev:
Stadig kolik???
3. oktober 2007
Alder:
4 mdr.
Stadig kolik???
Hej igen...
Da jeg nu har haft glæde af alle dine svar, kommer her et nyt spørgsmål :-)
Min datter på lidt over 4 mdr. får pludselig skrigture som minder utrolig meget som hendes kolikture, som jeg iøvrigt troede var gået væk, da hun længe ikke har haft en omgang. Nå, men hun får altså ind imellem disse skrigture, f.eks. har de sidste 2 dage været meget skrål, urolig søvn - og det var ellers blevet meget bedre.
Hun griner, leger og trives ind imellem gråden, og hun virker ellers ikke forkølet eller på anden måde syg. Maden fungerer - hun er glad for det ene måltid skemad om dagen og hendes afføring er også blevet bedre - endnu ikke perfekt, da hun stadig skal "hjælpes til at have afføring", hvor jeg sidder og holder hende i sidde-stilling indtil hun er færdig, men dog ikke længere hel hård.
Kan hun stadig have kolik i den alder?? I så fald hvor længe kan det blive ved eller kan det være noget andet hvis det bliver ved?
Til sidst et tillægsspørgsmål: Jeg tænkte om det ku være en tand, der er på vej, men jeg kan intet se - hun har savlet rigtig meget , men det er blevet mindre her for en uges tid siden, så umiddelbart ville jeg jo ikke tro, at der er tænder på vej endnu. Hvordan kan man vide det?
Glæder mig til dine svar...