Brev:
Hvad er alternativet til komælk og Soyamælk?
3. oktober 2007
Alder:
21 mdr.
Hvad er alternativet til komælk og Soyamælk?
Hej Helen
Tusind tak for din besvarelse vedr Soyamælk. Det var vi meget kede af at høre, at det ikke er en god ide, at give hende dette.
Men hvad har vi af alternativer, når hun helst ikke skal have komælk, og kan heller ikke lide det, og Soyamælken heller ikke duer?
PS vores datter er 21 mdr.
Med venlig hilsen
MHF og HHJ