Brev:
Flytning - 2 år
4. oktober 2007
Alder:
2 år
Flytning - 2 år
Hej Helen
Tusind tak for dine gode svar -
Jeg har lige et spørgsmål i forhold til, at vi jo skal flytte i dec. Vi havde tænkt, at jeg skulle tage Freja og den lille med over til mine forældre, mens de andre flyttede det hele.
Det vil spare Freja for den forvirring, der nu kan være, når alt står i flytte kasser m.m...
.. men bliver det mærkeligt for hende at alle vores ting pludselig står i vores nye hus? (hun er tit nede og se byggeriet - så hun har set stedet før) og at hun ikke ser lejligheden tom og hele processen?
Kærlig hilsen Frejas mor