Brev:
Separationsangst eller?
4. oktober 2007
Alder:
7 mdr.
Separationsangst eller?
Hejsa
Tak for hjælpen sidst, jeg har nu to nye spørgsmål.
Vores søn er nu 7½ mdr.
Vi har fået styr på søvnen, far putter og han får mad ca ved midnat og så først igen om morgenen, når han vågner om natten, så nusser jeg ham i søvn igen. Dvs indtil sidste uge.
Nu vågner han flere gange om natten, jeg prøver at nusse ham til ro, men han begynder at græde og det slå over i total hysteri/arrigskab, det virker ihverfald sådan. Der er ingen tåre, han skriger og hele kroppen kører på ham, dvs han slår og sparker for vildt. Han gør det også om dagen, når han skal puttes. Det står på ret længe, vi snakker over ½ time og ofte tager ham op, for det er jo helt vildt. Andre gange græder han sig i søvn (jeg går aldrig fra ham når han græder). Om natten kan jeg stoppe det ved at amme ham, hvilket har resulteret i at jeg ammer 2 til 3 gange om natten, og det var vi lige kommet væk fra:)
Han begynder også nogle gange og pyldre, hvis han ligger leger og jeg går ud af rummet, jeg er i tvivl om det er separationsangst, og om jeg bare skal give ham så meget tryghed som muligt og så går det over igen, eller hvad det ellers kan være.
Han sover stadig 3 gange om dagen, får grød og bliver ammet, vi kører nogenlunde efter den plan du skrev sidst. Skal han stdig sove 3 gang om dagen og kører vi videre med grød og amning som du beskrev???? Han er forøvrigt ikke glad for klumper i maden, slet ikke kød, han er ved at kaste op når vi giver han det, også selvom det er blendet, er det "normalt"
Ellers er han en glad dreng, han græder kun når han skal sove.
Ser fra til at høre dit svar.
Med venlig hilsen
Jane