Brev:
Pusle problemer
4. oktober 2007
Alder:
19 mdr.
Pusle problemer
Hej Helen
Vi har en dejlig søn på 19 mdr. Han er for det meste et meget glad barn, undtagen når han skal pusles. Det er desværre gået hen og blevet en meget svær ting både for ham og for os. Vi er nogen gange nødt til at være to om at pusle ham, fordi han bliver så hysterisk. Han vender og drejer sig, hyler som en stukken gris og sparker ud efter os, hvilket gør at det nogen gange næsten er umuligt for os at skifte ham.
Vi har prøvet lidt forskellige ting, som at synge for ham, læse for ham, distrahere ham med et stykke legetøj eller ganske enkelt bare snakke til ham med rolig stemme. Vi har også prøvet at lade ham sidde oppe på puslebordet, men når vi så lægger ham for at skifte bleen går det galt. Det piner os, at han bliver så ked af det, for vi vil jo gerne ha' at det skal være en hyggelig ting, både for ham og for os.
Vi håber at du kan hjælpe os med at gøre pusleriet til en hyggelig og tryg oplevelse.
Med venlig hilsen
Pia