Brev:
Kravle
4. oktober 2007
Alder:
4 mdr.
Kravle
Hej Helen
Ja så har jeg brug for din hjælp igen.
Min datter er nu 4½ måned gammel, og det går bare så godt med hende, hun har på en måned taget 700 g på og vokset 4 cm, så nu vejer hun 6 kg og er 64 cm, hun er stadig lille af en 4½ måned baby, men jeg er super stolt af hende.
Hun udvikler sig fint, har to tænder nu, triller fra ryg til mave, har opdaget sine hænder og er vældig glad for sine tæer. Hun har den sidste uges tid, når hun har ligget på maven, trukket benene ind under sig, hvilket jo resulterer i, at numsen kommer op, som det gør når de begynder at ville fremad, hun prøver virkelig på at komme frem, har bare ikke helt fundet teknikken endnu.
Nu er mit spørgsmål så, om det virkelig er det hun er igang med?, mener bare hun er jo stadig bare en lille baby, det er jo alt for tidligt, at mors lille pige skal begynde på det.
Vores store datter begyndte først at møve sig, da hun var 7 mdr.
Med venlig hilsen
den stolte mor... :-)