Brev:
Dagplejen og gæstedagplejen
6. oktober 2007
Alder:
20 mdr.
Dagplejen og gæstedagplejen
Hejza
Ja nu er det tid til din hjælp igen.
Vores søn Lucas er glad for at være i dagpleje, der er ingen problemer ved aflevering og heller ikke når vi henter ham igen.
Men lige nu er han i Gæste pleje da vores egen er på ferie. Ved gæste plejen kan vi sagtens aflevere og hente ham uden de større problemer. Men når det så er tid til at han skal hjem igen, så har vi ballanden, han skaber sig hele vejen hjem og smider sig på alle hus hjørner (han går på egne ben hjem). Og sådan fortsætter han ind til han er kommet i seng, men tro ikke det stopper der, nej han skaber sig også om natten, så vågner han med en times mellemrum og vil have mor og far.
Mit spørgsmål er så: skaber han sig fordi han ikke kan lide gæste plejen? For som sagt der er ikke noget når han er ved sin egen dagpleje.
På forhånden tak
Cindie