Brev:
Vække ham fra lur? Flaske eller mor om natten?
8. oktober 2007
Alder:
7 mdr.
Vække ham fra lur? Flaske eller mor om natten?
Hej Helen
Jeg har lige et spørgsmål ang. søvn.
I går sov min søn, William, rigtig meget, vi havde også været i svømmehallen, så det har nok været lidt trættende :o) Det er jo rigtig fint, han sov 2 timer til middag, og over 2½ time eftermiddag (hvilket han aldrig gør, da han sover næsten 12 timer om natten...).
Mit spørgsmål går på, om jeg skal vække ham af eftermiddagsluren, så han kan sove igen til nat? På den anden side, tænker jeg jo også at han jo må ha' brug for det. Men det gør jo at han ikke får så langt et stræk om natten....
Et andet spørgsmål er, hvad der er bedst at gøre om natten. William har nogle nætter sovet fra kl. 20 - kl. 8, uden at få nogle flaske, men til gengæld kommer han over til mig ved 4-tiden.
Er det at foretrække at give ham en flaske, så han sover hele natten i sin egen seng? Eller er det bedst at vænne ham fra flasken, og så la' ham sove ved mig?
Det var lige det fra mig.
Venlig hilsen
William & Helle