Brev:
Legestuer
8. oktober 2007
Alder:
9 mdr.
Legestuer
Hej Helen
Tak for svaret med hensyn til at sove. Det blev afprøvet og noget af det er nu en fast del af soveritualet.
For 1 gang nogensinde har Theodor sovet igennem, faldt i søvn kl 21 (1 time senere end han plejer, var meget urolig) skulle lige have en sut kl 24 sov så uden afbrud til kl 06.15. juhu. men det er ikke derfor jeg skriver.
Jeg vil så gerne finde nogle legestuer, jeg kender til og bruger legestuen på Islandsbrygge i forbindelse med sundhedsplejen. Men den er samme dag som vi svømmer. Jeg kan ikke finde andre gratis legestue tilbud, kender du til nogle på Amager og indre by?
Han kravler jo og er super nysgerrig. Vuggestueplads får vi først til foråret. Det er svært at stimulere ham ok hjemme.
På forhånd tak,
Venlig hilsen
Kristine