Svar: Legestuer
8. oktober 2007
Alder:
9 mdr.
Kære Kristine
Jeg håber at I havde en god rejse og nød jeres ferie sammen?
Dejligt at høre at Theodor nu har sovet igennem, så I alle har oplevet det og fået lidt fornyet energi:o) Husk dog at det altid går to skridt frem og et tilbage, så der skal stadig være plads til nogle nætter hvor det ikke helt lykkes, sådan er det. De nætter som er gode, må man så leve længe på.
Det er normalt sundhedsplejerskerne, som kender til de lokale tilbud om legestuer, men også i lokalaviserne kan man ofte finde beskrivelser af de forskellige offentlige tilbud. Nogle steder er der legestuer på bibliotekerne, andre steder i Kirkerne... du må forhøre dig frem.
Fortsat held og lykke og jeg sender dig lige lidt link, som jeg har fundet, som jeg tænker du måske kan bruge:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske