Brev:
Urolig sidst på dagen - 8 mdr.
9. oktober 2007
Alder:
8 mdr.
Urolig sidst på dagen - 8 mdr.
Hej Helen
Tak for dit tidligere svar - vi har ændret Viktors kost som du foreslog og har ændret hans rytme så han oftest kun sover 2 gange i løbet af dagen og så 1-2 timer ad gangen.
Nu er han begyndt at drille os igen :-)
Han er begyndt at blive meget urolig sidst på dagen og vi har svært ved at få ham til at falde til ro inden/når han skal puttes.
Når han bliver lagt i sengen vender han rundt på maven og så bliver han ked af det for han kan ikke vende sig tilbage igen. Det virker som om han også gerne vil prøve at rejse sig op i sengen, men kan ikke endnu.
Så vi render frem og tilbage og vender ham - også om natten. - Er det bare noget vi skal igennem? - Der er vel ikke så meget at gøre?
Viktor blev vaccineret sidste mandag og siden den dag har han været MEGET pylret hele dagen - han er faktisk kun tilfreds når han er på arm! - Samtidig er han forkølet og hoster. - Siden den dag har han også været svær at putte.
Jeg forventer ikke du har et svar på ovenstående, men jeg skulle bare lige have det ud. - Måske du har et par fif til hvordan vi får ham til at blive rolig om aftenen.
Med venlig hilsen
Camilla