Brev:
Flaske og jerndråber
10. oktober 2007
Alder:
8 mdr.
Flaske og jerndråber
Hej igen Helen
Jeg har lige et lille spørgsmål mere.
Vores søn spiser aftensmad kl. 17.30-18.00 som det nu lige passer og herefter kan vi ikke få ham til at tage flaske inden han bliver puttet kl. 20.00 - derfor har vi valgt bare at give ham lidt vand at drikke inden han bliver lagt i seng.
Det betyder så han kun får flaske om morgenen (200 ml) og så evt. en over middag (150 ml) - derfor er vi begyndt at give ham jerndråber, men er i tvivl om hvor mange dråber han skal have hver dag?
Hvis han skal have flere flasker i løbet af dagen bliver vi nødt til at fjerne ske måltider. - Eller skal vi give ham i kop til måltiderne for han får lidt mere?
Hvornår er det "normalt" at stoppe med flasken før sengetid?
Tak for hjælpen.
Med venlig hilsen
Camilla