Brev:
Middagslur og menstruation igen
10. oktober 2007
Alder:
11 mdr.
Middagslur og menstruation igen
Hej Helen
Dine hidtidige svar har været en god hjælp, tak for det.
Vi har endnu ikke styr på nattesøvnen, men arbejder på det - jeg synes det er meget svært at slutte med amningerne om natten. Dels fordi det jo giver store protester og dels fordi jeg oplever at vores datter virkelig spiser meget (stor mængde), når hun får lov at få bryst om natten - så jeg er lidt bange for om hun får nok væske i løbet af dagen. Egentlig er det nok mig selv den er gal med, men jeg synes det er en svær beslutning at tage, og jeg vil gerne overgangen bliver så skånsom som mulig.
Lige for tiden svinger søvnen om dagen også meget, nogle gange bliver det til kun en lur af en times varighed - mens det andre dage bliver til to lure og sammenlagt sovetid til ca. 3 timer. Hvad er dine erfaringer mht. middagslurer - en eller to - og hvor lang tid?
Har du nogen erfaring omkring hvornår det er normalt at få menstruation igen efter fødsel? Vi kunne godt tænke os at blive gravide igen inden så længe, men jeg har stadig ikke fået menstruation, er der noget jeg kan gøre?
På forhånd tak for hjælpen