Brev:
Sove ude - 15 mdr.
14. oktober 2007
Alder:
15 mdr.
Sove ude - 15 mdr.
Hej Helen
Så er Julie startet i dagpleje, og det går forrygende. Selv at sove ude i barnevognen, som hun ellers ikke har gjort nogensinde (i hvert fald ikke uden at blive vugget i søvn), går godt.
Derfor er jeg jo helt nybegynder ud i at have mit barn til at sove ude om vinteren. Jeg er klar på, at barnevognen skal isoleres med enten en flamingoplade eller aviser. Men jeg er mere i tvivl om, hvornår det er for koldt for hende at sove der. Altså er der et tidspunkt, hvor det bliver for koldt? F.eks. når det blæser eller temperaturen når under et vist punkt? Hvordan med dis/tåge? Må Julie stå ude og sove i denne?
Altså kort fortalt, er der noget tidspunkt, hvor hun ikke må sove ude?
Med venlig hilsen
Linda