Brev:
Aftenflaske
16. oktober 2007
Alder:
9 mdr.
Aftenflaske
Hejsa Igen...
Ang hendes hårde mave gav jeg hende ca 5 ml laktulose i et par dage, men fik faktisk dårlig samvittighed over det, fordi jeg ved hvor grimt det smager... men gav hende så i stedet for noget ekstra sveskemos og samme aften kom det hul på.. der var så lige et par dage hvor hun havde rigtig meget afføring og var meget rød i numsen, men det var en lille tand som er på vej op...
Mit spørgsmål er faktisk ang noget helt andet. Jeg har bestemt mig for at vil ned på to flasker om dagen (2 stk a ca. 200 ml.) en om morgnen og en om aftnen..
Er det okay at give hende en flaske ca kl 22 og så igen mellem 5-7 tiden om morgen??? Det jeg tænker på er om det er okay at der er ikke så mange timer imellem... og er der jo over 12 timer før hun får en flaske igen. I løbet af dagen drikker hun godt med vand til alle hendes måltider.. Er der et bestemt antal ml vand hun ska have i løbet af dagen???
Ang jerndråber ska jeg begynde at give hende dem nu? jeg tænker mest på at det jo ikke er sikkert at hun hver dag drikker begge flasker???
Hun bliver 9 måneder i denne måned.
Håber du forstår hva det er jeg mener??
Knus