Brev:
Modermælkserstatning - 3 mdr.
17. oktober 2007
Alder:
3 mdr.
Modermælkserstatning - 3 mdr.
Hej Helen.
Jeg vil høre hvad du ved om modermælkserstatning.
Vores datter er 3 mdr og får udelukkende erstatning, da jeg ikke har mere mælk, som vi har talt om tidligere. Jeg har hele tiden brugt Nan1 da jeg fik at vide (af min sundhedsplejerske) at det var det bedste, men hun har altid haft problemer med maven, meget hård mave og mange dage imellem afføringerne (optil 4 døgn).
Jeg har talt med min læge og hun sagde at jeg kunne prøve noget andet erstatning, men at der ikke var noget der var bedre end andet. Nu er jeg begyndt på Alomin1, men jeg synes ikke det har forandret sig. Til gængæld spiser hun mere, og jeg har på fornemmelsen at Allominen ikke mætter på samme måde. Og noget inden i mig siger at jeg skal gå tilbage til Nan1, for der er jo ingen idé i at give hende noget som hun skal have meget mere af for at blive mæt.
Håber du kan komme med et råd:-)
Med venlig hilsen
Charlotte