Brev:
Baby med overskæg
17. oktober 2007
Alder:
3 mdr.
Baby med overskæg
Hej Helen,
Jeg fødte for ca. 3 mdr. siden en dejlig datter ved hjælp af ivf, da jeg har pco.
Efterhånden som tiden er gået har min datter fået overskæg (mange lyse og stive hår) og en del mørke dun mellem brynene. (hun er ikke født med hårene, de er kommet med tiden).
Hun har også mange små fine mørke hår på ryggen og overarmene (lanugohår), men de andre hår er af en anden karakter.
Jeg er utrolig bekymret i det min datter har så voldsom hårvækst i en alder af bare 3 mdr. og tør slet ikke tænke på, hvad det kan ende med...
Håber du kan hjælpe...