Brev:
Hvordan aktiverer jeg min datter på maven
17. oktober 2007
Alder:
3 mdr.
Hvordan aktiverer jeg min datter på maven
Hej igen Helen.
Jeg har lige et andet spørgsmål. Det drejer sig om aktivitet på maven.
Vores datter på 3 mdr elsker at være på sit legetæppe med aktivitetsting over hovedet, så hun rigtig kan ligge og slå og daske til tingene. Når vi har hende på skødet slår hun også til det vi holder op foran hende eller leger med vores hænder.
Men når jeg ligger hende på maven, bliver hun gal efter 3-5 min. Selvom jeg ligger dernede sammen med hende. Hun vil gerne ligge på maven på puslebordet, og der vender jeg hende med hovedet ud mod mig, så vi kan snakke sammen og der kan hun ligge i mere end 10 min og snakke og grine, hvis hun får lov.
Har du et godt råd til, hvordan jeg kan aktivere hende på maven på gulvet?
Hun har ikke vendt sig af sig selv endnu, men hvis jeg hjælper lidt på vej triller hun rundt.
Med venlig hilsen Charlotte.