Brev:
Vil ikke overgive sig til søvnen - 1 mdr.
17. oktober 2007
Alder:
1 mdr.
Vil ikke overgive sig til søvnen - 1 mdr.
Kære Helen
Nu er vores lille Tobias kommet til verden. Han er nu snart 5 uger og lige siden han kom til verden, har han været utrolig svær at få til at sove, især om aftenen.
Jeg har virkelig prøvet alt hvad der prøves kan. han får flaske med mælkeerstaning pga der ikke var næring nok i min mælk. Kan det ha noget med det at gøre?
Om dagen er han det nemmeste barn og sover de der 3 - 4 timer først og midt på dagen. det er om aftenen der kæmper vi en kamp. hvad kan vi gøre og er der overhovedet nogen råd for dette problem.
Jeg er ved at gå psykisk ned af det.
Mange knus
Mette M