Brev:
Mælk - sød, skummet, let eller mini?
19. oktober 2007
Alder:
13 mdr.
Mælk - sød, skummet, let eller mini?
Hej
Er lidt forvirret - et sted læser jeg, at en 1-årig ikke længere må få sødmælk, og et sted læser jeg, at sødmælk skal fortsætte til 3-års alderen...... Hvad skal jeg tro? :)
Personligt er jeg jo ligeglad med, hvad jeg køber, bare det er "det bedste".
Han har fået sødmælk fra siden juni måned, hvor amningen sluttede.
SV