Brev:
Hvor tit må de komme i svømmehallen
20. oktober 2007
Alder:
3 mdr.
Hvor tit må de komme i svømmehallen
Hej igen.
Vi har lige haft vores lille datter i svømmehallen for første gang idag, hvilket var en stor succes indtil hun skulle dykke. Det synes hun ikke var så sjovt. (vi havde instruktør på, så vi ikke gjorde noget forkert).
Mit spørgsmål er nu, hvor tit må de komme i svømmehallen når de kun er 3 mdr? Og skal vi smøre hende med creme bagefter. Hun bliver lidt tør efter.
Hvor længe er det de har den evne til at lukke af, så de ikke sluger vand?
Hilsen Charlotte.