Brev:
Grød contra grøntsagsmos
9. november 2007
Alder:
4 mdr.
Grød contra grøntsagsmos
Kære Helen,
Jeg har bemærket, at du generelt forslår grød til begge måltider til de børn, der får skemad 2 gange dagligt før de er 5 måneder.
Hvordan kan det være, at du ikke anbefaler grøntsagsmos før de er 5 måneder?
Mange hilsner
Bonnie