Brev:
Mortrang
11. november 2007
Alder:
12 mdr.
Mortrang
Hej Helen
Jeg skrev til dig for noget siden ang floras mor"syge", hvor dit svar kort sagt gik på at give hende så meget fysisk kontakt som muligt - det gør jeg sådan set altid og stadig, men det er blevet så voldsomt, at jeg ingenting kan gøre, dvs ikke gå på toilettet, lave mad eller andet uden hun helt utrøsteligt hænger i mine bukseben.
Det stresser meget at høre konstant gråd! Jeg leger meget med hende, men så snart jeg begynder at bare gøre tegn til at rejse mig fra gulvet, begynder hun at græde, og det udvikler sig til tantrum med kroppen i flitsbue og skrig.. jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre!! hun har altid fået meget omsorg og leg osv - men hun virker utrolig ængstelig for alting..
Når vi er ude viger hun ikke fra mig i et sekund... jeg har fuld forståelse for at børn er forskellige, og at flora er lidt "skrøbelig", men jeg har brug for en fagperson til at kigge på hende og komme med gode råd til, hvordan jeg på støttende vis kan gøre flora lidt mere "robust" ..
Hvad er dine tanker? og ved du om det er muligt at kontakte nogen til at kigge på hende??
Stort knus
Christina