Brev:
Han vil stadig ikke sove
12. november 2007
Alder:
6 mdr.
Han vil stadig ikke sove
Hej og tak for dit svar.
Har prøvet alt hvad du skrev. Sveskemosen hjalp med det samme, så nu kan vi udelukke maven og ørerne har vi også fået tjekket.
En typisk dag:
kl.6-8 bryst eller grød (risgrød eller hved/havregrød m.æblemos)
1,5 time efter han er vågner efter natten sover han 2 timer i barnevogn
kl.10 bryst eller grød hvis han ik har fået det om morgenen.
kl.12.fuldkornsgrød med æblemos
kl.13-14 sober i barnevogn ca. 2 timer
kl.17-18 får kartoffelmos med gulerod og sveskemos
kl.19.30-20 :100-125 ml vælling
Nogengange falder han i søvn efter han har fået vælling og andre gange går vi med ham 10-40 min før han falder i søvn, han vågner efter 3 timer(ca.kl.23) får bryst, sover og vågner igen kl.1-2 og er vågen 2-3 timer, han græder, vi trøster ham ligger ham tilbage i sengen han græder/skriger, holder først op når vi tar ham op.
Den anden dag var jeg alene med ham, jeg orkede ikke så jeg tændte alt lyset så tv og lagde ham på legetæppet, der lå han fra 1-3 og legede, så blev han træt og jeg gik med ham i 15 min. og så sov han.
Det var ikke pædagoisk korrekt, skal ikke gentage sig:-) men han synes åbenbart det er sjovt at være vågen om natten.
Vi er ved at gå amok.
Har jeg ikke nok næring i min mælk mere? Han får grød/mos 3 gange om dagen.
Skal vi lade ham ligge og skrige om natten, og hvor længe før vi tar ham op?
Hjælp hvad gør vi, det har nu stået på i 4 uger, og han er 6,5 måned.
Kærlig hilsen
den meget TRÆTTE mor