Brev:
Rosiner, nødder og tørrede frugter
12. november 2007
Alder:
18 mdr.
Rosiner, nødder og tørrede frugter
Hej
Jeg ved at der er begrænsninger på, hvor mange rosiner små børn må få. Min søn elsker rosiner, så jeg har prøvet at lokke ham til at spise figner, dadler o.l. i stedet for ind i mellem.
Han er også glad for nødder, især jordnødder og pinjekerner. Er der nogen begrænsninger på andet end rosiner? Er det uklogt at lade ham spise mange nødder, eller har det ingen indflydelse på, om børn kan få allergi over for nødder?