Brev:
Vågner tidligere og tidligere - 7 mdr.
13. november 2007
Alder:
7 mdr.
Vågner tidligere og tidligere - 7 mdr.
Hej
Min datter på 7½ mdr er begyndt at vågne tidligere og tidligere, dvs nu kl ca 4.30-5.00. Hvis jeg er heldig kan jeg få hende til at sove 1 time mere i vores seng efter amning, men ofte vil hun ikke sove mere. Hun får vælling til natten kl 20.
Hun vågner lige så tidligt selvom hun kommer i seng kl 21. Hun er ikke ked af det, når hun vågner men ligger længe og pludre inden hun bliver vred og vil op. Jeg kan dog ikke sove videre når hun vågner. Hun sover heller ikke meget om dagen. Oftest 2 gange max 1 time.
Er der et godt råd til hvad jeg evt. kan gøre for at få hende til at sove længere tid?
Jeg er også i tvivl om vi skal lægge hende når hun engang imellem er dødtræt ved 1830 tiden, da jeg er bange for at hun da vågner endnu tidligere på natten og derved får lavet om på nat og dag.
Med venlig hilsen
Malene