Brev:
NAN 1 vs. NAN 2
14. november 2007
Alder:
4 mdr.
NAN 1 vs. NAN 2
Kære Helen,
Ja, det rigtige ville nok være at kontakte Nestle, men eftersom du nok svarer mig noget hurtigere prøver jeg at se, om du kan give mig svaret:-)
Vi har i nogle uger givet lille Flora en flaske MME om aftenen for at mor/far rollerne er lidt mere fleksible bl.a i fht hendes storesøster. Det fungerer fint for alle. Og da det ikke er nogen hemmelighed, at den lille pige langt fra sover igennem ville vi prøve med NAN 2 i stedet for den sædvanlige NAN 1.
Da jeg står og sammenligner indholdsfortegnelser på de to brikker er de nøjagtig ens! Seriøst, HELT ens. Både i kalorieindhold, fedtindhold osv osv. Jeg er paf! Burde der ikke være forskel?? Fx et højere samlet energiindhold i 2'eren eller mere protein eller noget? Altså, det kan da ikke passe at produkterne er ens!? Hun virker nu heller ikke mere mæt af 2'eren, såå...
(Og ja, jeg tjekkede, at jeg reelt stod med en brik af hver slags:-)
Enlighten me, please - hvis du altså kan?!
Kærlig hilsen Lillian