Svar: Vild med far
15. november 2007
Alder:
12 mdr.
Kære Karoline
Hvor er det dejligt at din dreng og din mand nyder hinanden så meget. Dit brev fortæller jo netop det som fædre bare er så gode til og hvor godt det er.
Vi kvinder er jo meget mere "pas nu på", "ikke så højt" osv. og det er godt nok i nogen situationer. Men børn har også behov for en far, der tumler og leger vilde lege, det er vildt godt og styrker barnet på mange måder.
Jeg tror din dreng altid vil elske disse ting med far, at blive udfordret fysisk, at have konkurrencer osv. Der vil naturligvis være perioder, hvor far er mere interessant end andre perioder, der vil også være perioder, hvor mor er den bedste. Dette skifter hele tiden.
Jeg kan desværre ikke sætte alder eller tid på, men bare sige at I skal nyde de forskellige faser og glæde jer over alt det I ser og oplever - sikken glæde:o)
Fortsat held og lykke og rigtig god weekend.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske