Brev:
Rengøring af kønsorganer
15. november 2007
Alder:
2 mdr.
Rengøring af kønsorganer
Hej Helen
Jeg har de sidste dage bemærket lugt fra min datters kønsåbning. Det stammer fra smegma omkring de indre skamlæber. Nu har jeg tørret det hele bort, men har indtil nu ikke renset så dybt i det område, da jeg havde læst, at det var fosterfedt, som man skulle lade være.... Men det kan vel ikke være meningen, at hun skal lugte?
Venlig hilsen
Karin