Brev:
Opdragelse - 8 mdr.
16. november 2007
Alder:
8 mdr.
Opdragelse - 8 mdr.
Hej
Jeg har en pige på 8½ md. som er en glad og smilende pige men med meget temperament. Kan man i så tidlig en alder begynde at sige "nej" osv.?
Prøver det nogle gange, hvis hun piller ved noget hun ikke må og det er som om hun har fanget, hvad det betyder. Derudover kan hun blive meget hidsig og græde/skrige, hvis hun skal have tøj på eller når hun skal skiftes og jeg forsøger at holde hende så, hun ikke triller rundt imens hun bliver skiftet, skal have tøj på osv. Jeg forsøger at forklare hende at jeg har hørt at hun er utilfreds men at hun skal have tøj på nu.
Men hun skriger så højt, så hun sikkert ikke kan høre hvad jeg siger. Jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal gribe det an i forhold til hendes alder.
Mangler et godt råd.