Brev:
Han bider - men vidst af glæde...
16. november 2007
Alder:
14 mdr.
Han bider - men vidst af glæde...
Hej igen:-)
Ved du hvorfor de små bider? Vores søn han vil meget gerne bide, men det virker som om det er glæde - ja det lyder lidt mærkeligt, men han har fra da han var helt lille sådan meget kraftigt ville tage eens hovede ind til sit og så med åben mund samtidtig;-) Vi har grint meget af det for de så jo sødt ud, men nu da han har tænder og vil bide samtidig så er det altså ikke så sjovt.....
Men det er slet ikke når han bliver sur og irriteret, tvært imod. Men det er jo svært at forklare ham at han ikke må og når man siger Nej så griner han bare - ja charmerende er han:-)
Og lige en anden ting: Hvornår skal vi forvente der kommer nogle ord? Han siger ordlyde, men det er ikke som om det er egne ord - eller også kan jeg bare ikke høre det.....
Glæder mig til at høre fra dig.
Hilsen hans mor:-)