Brev:
Forstoppelse og hård mave - 5 mdr.
17. november 2007
Alder:
5 mdr.
Forstoppelse og hård mave - 5 mdr.
Hej
Vores dreng på 5 mdr. har i denne uge været forstoppet, og har derfor ikke rigtigt villet spise noget. For et par uger siden stoppede han med at blive ammet og gik over på flaske, han spiser derudover både grød og kartofler. Torsdag fik vi microlax af lægen til sprøjte op i numsen på ham, og der kom en del ud som var knoldet.
I løbet af fredag er han så begyndt at spise igen. Nu vil vi jo gerne undgå, at han bliver forstoppet og får hård mave igen - hvad kan vi gøre for at forebygge hård mave. Er det en god ide at give ham laktulose?