Brev:
Cirkus hver aften
18. november 2007
Alder:
6 mdr.
Cirkus hver aften
Hej Helen
Bedst som man tror at NU kører det bare, så finder de små lømler på noget nyt :o)
Det drejer sig om min datter op 6 mdr. Hun har jo som jeg tidligere har nævnt, en lidt dårlig vane med at skulle ligge ved mig i sengen om aftenen og ammes i søvn, det er da lidt træls, men vi har affundet os med det og satser på snart at få hende vendt;o) selvom jeg godt ved at det er nemmere den anden vej, hehe..
Men nu er hun også begyndt på, at når jeg ligger med hende så kører hendes hænder HELE tiden og kradser, niver og hiver i mig, så jeg hver aften er helt rød og forkradset når jeg har lagt med hende,( jeg sørger for at hendes negle altid er klippet, men de små fingre gør virkelig ondt alligevel) hun bøvler virkelig meget rundt.
Hun ligger med lukket øjne og ser ud til at være meget træt, men de der hænder og arme vil simpelthen ikke stå stille bare to sekunder. Kan jeg gøre noget mod dette? eller er det bare en fase hun skal igennem?
Jeg har prøvet at svøbe hende tæt, men så bruger hun alt sin kraft på at komme fri, og jeg har prøvet at ligge en bamse i hendes arme, men så begynder hun at hive rundt i den, og hvis jeg bare lader hende ligge og fægte selv, så tager hun sutten ud af munden og så vågner hun helt. hmm.. ved næsten ikke hvad jeg skal gøre, for hun kan ikke falde i søvn alligevel uden mig tæt på, og er ved at være lidt træt af at være helt forkradset. Og vil også gerne ligge ved hende til hun sover bare ikke på den her måde.
Igår tog jeg hende med ned i stuen igen og gav hende lidt grød, fordi at jeg ikke rigtig synes at vi kom nogle veje. Hun spiste grøden, og tænkte at det måske var det hun trængte til, og bagefter lå hun og hyggede med os nede i sofaen en times tid, hvorefter jeg lagde mig op med hende igen, men så startede hele cirkuset igen :o( efter en halv times kradsen og niven faldt hun omsider hen.
Håber du kan hjælpe mig lidt, og fortælle mig om det er normalt?
Ved godt at det måske lyder som et lille problem, og det var det også i starten for mig, men nu er det ved at være ret hårdt, med den kamp hver aften.
Mange hilsner fra den forkradset mor :o)