Brev:
Passes ude - 2 mdr.
19. november 2007
Alder:
2 mdr.
Passes ude - 2 mdr.
Kære Helen
Jeg har den 19 september fået en dejlig stor dreng på 4820 g og 55 cm. Han trives rigtig godt, sover meget og er udelukkende på bryst. Hans signaler er meget tydelige og han er vågen ca. 1-2 timer af gangen.
Sover 3 1/2 time formiddag og ca 3 timer eftermiddag og puttes ca kl 19.30 aften, hvor han spiser kl ca 24 kl ca 2.30 og kl ca 5.00 står op ca 6.30. tager en lille lur på 20 min ca 7.15 og bliver lagt ud i vogn ca 9.00-12.30 og igen ca 14.00 til ca 17.00.
Han er nu begyndt at pludre lidt, smiler og holder sit hoved rigtig flot.
Jeg er sygeplejestuderende og har nu orlov fra studie. Mine overvejelser går lidt på, hvorvidt jeg skal starte d. 4 februar igen, hvor vores lille Oscar kun er 4 1/2 måned. Jeg har mulighed for at have 2-3 fridage om ugen, så det vil kun være måske 15 timer fordelt over 2-3 dage, at han skal passes. Han har rigtig god kontakt til min mor, som også gerne vil tage ham 1 dag. Jeg har søgt vuggestue til ham pr. 1 april, så det er kun 2 mdr. det drejer sig om og her har jeg også ferie en uge i marts og en uge i februar.
Mit spørgsmål til dig, er, om du synes det er for tidligt, at få ham passet et par gange om ugen fra 4 februar til 1 april?
Kærlig hilsen
Majken og Oscar