Brev:
Aldersvarende mad
19. november 2007
Alder:
4 mdr.
Aldersvarende mad
Hej Helen.
Min datter på 4 mdr. (bliver 5 mdr. d. 2. dec.) får skemad to gange om dagen (grød til morgen og grønsagsmos til aften). Det har hun fået i en lille uges tid nu og det går rigtig godt. Hun spiser en kæmpe potion hver gang og drikker vand af kop.:0)
Mit spørgsmål går på, om hvor længe jeg skal fortsætte med to måltider?
Hvornår er det tid til at tilbyde hende et måltid mere?
Skal det være et mellemmåltid som f.eks. sveskemos eller noget i den stil?
Det kunne være rigtig dejlig, hvis du ville lave en plan over en dag, så jeg kan se om jeg er på rette vej.:0)
Hun står op ved 8 tiden og sover to lure om dagen. Hun er begyndt at sove igennem efter hun er begyndt på skemad. Hun kommer i seng ved 19 tiden (bliver ammet inden) og i nat sov hun så helt til kl. 5.30!
Er det for længe uden mad, når man er 4 mdr.?
Tak for en god brevkasse.
Hilsen Troldemor;0)