Brev:
Seng og låger
19. november 2007
Alder:
22 mdr.
Seng og låger
Hej Helen
Denne gang et par praktiske spørgesmål - det går fint med lillebror (der dog er lidt kolik ramt) og Ella, der tilsyneladende ikke lader sig mærke synderligt af at være blevet storesøster :-)
Ella sover i en tremmeseng - hvornår vil man typisk tage den ene side af (så hun selv kan komme ind/ud af sengen)? Nogen bestemt alder? Nogle bestemte 'tegn' på når det er tid? Hvad med juniordynen - hvornår skifter man den ud med en alm. dyne og hvornår vil man typisk gå helt væk fra tremmeseng til alm. seng?
Vi har trappe i vores hus og låge for, hvornår/hvordan kan vi gå ud fra at Ella selv kan gå op og ned af trappen uden at have lågen som sikkerhed? Og hvad med låge/hegn for haven ud mod vej?
Ella/babys mor