Brev:
Tænder - 14 mdr.
19. november 2007
Alder:
14 mdr.
Tænder - 14 mdr.
Hej Helen,
Jeg har et spørgsmål om tænder...
Min søn fik sin første tand, da han var 8 1/2 måned, og den anden kom umiddelbart derefter, så der er to fine eksemplarer i undermunden. Meeen - der er ikke kommet nogen til siden da, og nu er han næsten 14 måneder!
Er det normalt, at der går så lang tid imellem, at der kommer tænder?
Han er ikke så meget for at åbne munden på kommando, så jeg har lidt svært ved at se, om der ligger nogen og gemmer sig, men der er i hvert fald brudt flere igennem end de to...
Hilsen Anne