Brev:
Søvnterror
19. november 2007
Alder:
4 mdr.
Søvnterror
Kære Helen
Hjælp. Jeg har en dreng på 4½ md som ikke vil falde i søvn. Man kan ikke amme ham i søvn mere, det har ellers virket længe. Han er her til aften blevet ammet i søvn, for så og vågne. Han var opppe lidt og viste træthedstegn og blev så lagt sammen med mig (tremmeseng og vores seng ud i et) og skreg i vilden sky. Nu sidder han på min mave og bøvler.
Det har været det samme cirkus nogle aftener og jeg er selv syg, så det er skidt. Jeg er nået derud hvor jeg har lyst til bare lade ham ligge, men det kan jeg trods alt ikke. Der er ikke noget i barnevogn .
Jeg har ham også hver 1-2 time om natten. Jeg har prøvet det du siger med at putte, svøbe ham osv uden held
Haner eller 7,9 kg og i god trivsel, Ammes rent.
Hjælp