Brev:
En solstrålehistorie
20. november 2007
Alder:
4 mdr.
En solstrålehistorie
Hej Helen.
Dette er ikke spørgsmål, men bare en lille historie. Du bestemmer selv om den skal lægges ud på din hjemmeside.
Jeg sidder bare og læser om de forskellige udfordringer mødre har med deres børn, og jeg føler virkelig med dem. Men får så samtidig bare lyst til at fortælle om vores datter.
Den eneste rigtige udfordring vi har haft (indtil videre) var amningen, men da jeg (da hun var ca 5 uger) accepterede at jeg ikke kunne amme og at hun skulle have flaske, har vi haft det nemmeste barn.
Hun spiser som hun skal, vokser, leger og har sovet igennem fra hun var 3 mdr. hun bliver lagt i seng ml. kl 22.30-23.30 og så sover hun til ml. kl 7.30-8.30 når hun så har været vågen 1½-2 timer bliver hun træt igen, og så kommer hun ud i sin barnevogn og sover ml 2-4 timer, så spiser og leger vi igen og efter ca 2 timer sover hun igen ml.1-3 timer og sådan fortsætter det :-)
Selvfølgelig har hun sine perioder hvor hun bare ikke vil noget som helst, men det holder som regel op i løbet af ½-1 times tid.
Hun er nu også begyndt at få grød, risgrød uden smag til at starte med, og det spiser hun med velbehag ca 2-3 små måltider om dagen (30 ml vand, 30 ml grødpulver)
Det var bare lige en lille "solstrålehistorie" :-)
Med venlig hilsen
Charlotte