Svar: En solstrålehistorie
20. november 2007
Alder:
4 mdr.
Kære Charlotte
En solstråle historie er der også plads til en gang imellem :)
Det er dejligt at høre at I har det så godt og bare nyder tiden der er lige nu - det er nemlig vigtigt. Det er også en skøn alder, her hvor din datter begynder at bruge sig selv lidt mere fysisk og samtidig også begynder at skelne meget mere bevidst mellem kendte og fremmede, - det er nogle skønne smil man kan få og kluk-latteren er slet ikke til at stå for:o)
Rigtig meget held og lykke med hende fortsat:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske