Brev:
Platfødder?
2. december 2007
Alder:
16 mdr.
Platfødder?
Go' morgen Helen!
Velkommen tilbage...
Jeg vil høre, om det er almindeligt, at små børn er ret platfodede? Vores datter går (stadig) ikke endnu, og forleden kom jeg til at se ned på hendes fødder, da jeg gik med hende ved hånden. Hun går meget "indad" med især venstre fod - altså helt ned på svangen. Først troede jeg, det var hendes hjemmesko - hun slider den helt skæv, den er ellers en udmærket kvalitet... Men det ser ligesådan ud med kun strømper på.
De har jo nogle små gummifødder, sådan nogen. Retter det sig mon? Har det mon betydning i sagen "går-stadig-ikke"?
Venlig Hilsen Tine