Brev:
Laktulose - hvor længe?
2. december 2007
Alder:
10 mdr.
Laktulose - hvor længe?
Hej Helen
Jeg har et hurtigt spørgsmål til dig!
Min datter har haft brug for laktulose, siden hun begyndte på fast føde. Det er så simpelt her: Når hun får det, har hun det godt. Når hun ikke får det, har hun det forfærdeligt. Men hvor længe har hun brug for det?
De bedste hilsener!