Brev:
Vågner tit, kravler og sidder ikke endnu
2. december 2007
Alder:
9 mdr.
Vågner tit, kravler og sidder ikke endnu
Hej Helen
Min dreng, William, er nu blevet 9 mdr. Han sover på sit eget værelse, men han vågner rigtig tit, eller ikke sådan helt vågner, hvis vi skynder os at give ham sutten. Men det er rigtig træls at skulle ind til ham hele tiden. Især om natten, hvor jeg er inde ved ham 3-4 gange, og omkring kl. 5 er han lysvågen, så der kommer han med ind i vores seng. Han falder i søvn med det samme, når han ligger ved mig.
Hvorfor vågner han, og småpiver? Og er der noget vi kan gøre for at afhjælpe det? Det ville være meget nemmere hvis han stadig lå i sin seng inde ved os...eller?
William triller stadig rundt, og SP sagde at han nok ikke kommer til at kravle, da han overhovedet ikke prøver på det, men han kommer jo også derhen hvor han vil, ved at trille. Men det er jo ikke så godt for hans motorik, så er der noget jeg kan gøre for at hjælpe ham?
Han sidder heller ikke så godt endnu, han kan godt sidde hvis vi sidder bagved ham, men jeg kan ikke gå fra ham. Er han ikke lidt sent på den?
Det var lige lidt forskelligt, håber du har nogle gode råd.
Hej fra Helle