Brev:
Kan hjemmelavet mos kommes i fryseren
3. december 2007
Alder:
4 mdr.
Kan hjemmelavet mos kommes i fryseren
Hej Helen.
Når jeg laver mos, kan jeg så komme det i fryseren? Og hvor længe kan det så holde?
Jeg har tænkt på at komme det i isterningebakker, kan det holde i dem?
Med venlig hilsen
Charlotte