Brev:
Skrig og skrål - 9 mdr.
4. december 2007
Alder:
9 mdr.
Skrig og skrål - 9 mdr.
Hej,
Jeg har en datter på 9 mdr. som er begyndt med at give sig til at skrige når hun sidder i hendes højstol og er ved at spise. Lige pludselig - som at trykke på en knap giver hun sig til at skrige og er næsten ikke til at trøste.
Det er ikke fordi hun får noget nyt mad eller lignende. Hvad sker der ? Det er ikke hver gang. Synes det er sket i sær om morgenen. Kan det være noget med maven ?