Brev:
Gåture med barnevogn
4. december 2007
Alder:
5 mdr.
Gåture med barnevogn
Hej Helen
Jeg dyrker lidt fitness men vil derudover også gerne gå en daglig tur med Sebastian i barnevognen ifm hans formiddags- eller eftermiddagslur. Nu er mit spørgsmål om han i så fald vil vænne sig til kun at sove i en barnevogn der bevæger sig?
Tak for en god brevkasse!
Med venlig hilsen
Maj