Brev:
Nemt til tårer
5. december 2007
Alder:
9 mdr.
Nemt til tårer
Hej Helen
Min datter er blevet mere ked af det. Hun plejer at være en glad og smilende pige dog med et godt temperament, men nu er hun nem til tåre og gør hele tiden opmærksom på, hvis der er noget som ikke passer hende. Hvis legetøjet driller begynder hun, hvis hun skal have tøj på osv.
Derudover plejer hun at hygge sig med at lege selv, men nu må jeg ikke gå. Der er hele tiden noget nu hun pylre/græder over hvilket er noget af en forandring. Håber det bare er en fase. Men jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal gribe det an.